The Last of Us beoordeling – Spelkenmerken

Veel volgelingen ons gevraagd om opnieuw schrijftoegang kort The Last of Us beoordeling, Het is een spannende actie first person schietspel. Het spel draait alles om te overleven.

de laatste van ons beoordeling

The Last of Us Game Review

Dit spel is een survival instinct waar je bent omringd door gevaarlijke zombies overal. Je moet jezelf veilig te houden. Verdedig je zelf anders krijg je een zombie te zijn. De graphics en geluiden in het spel zijn geweldig. Het lijkt erop dat we echt in het spel. De mensheid morele waarden worden gewijzigd. Je moet alles doen om te overleven op de planeet doen. Spelers zullen worden aangevallen door zombies meerdere malen. Spelers moeten vechten voor hun leven. Andere mensen zijn geïnfecteerd of al dood. De hoofdpersonen zijn een krijger en een moedige en sterke tienermeisje.

Kenmerken van The Last of Us

De belangrijkste spel personage is Joel. Wiens eigen familieleden zijn al dood of geïnfecteerd. Hij is de enige die de wereld nu kan redden. De routine van Joel is taai en zijn daden zijn brutale ook. Ze moeten zijn als het. Per slot van rekening heeft hij om te vechten tegen zombies. De dodelijkste wezens die tot het eten van alle resterende mensen. Hij deur van zijn hart is potdicht. The Game laatste van ons is alles over de belangrijkste spelers die strijden tegen zombies. Deze spelers hebben geen angst en hebben niets te verliezen. Joel hebben een zeer gewelddadige en brutale acties. De stijlen waarmee hij vijanden doodt zijn erg hard.

de laatste van ons spel

Joel heeft een partner vrouw waarvan de aard is gerelateerd aan Joel's. Haar naam is Tess. Ze is emotioneel in start. Ze voelt zich weinig weerstand terwijl het doden van de zombies. Maar al snel kan ze de trekker over met een gerust hart te trekken. Want zoals zij reeds heeft samen met brute Joel. Last van ons spel is reeds bereikte een zeer goede ranking op IGN en GameSpot. De achtergrondmuziek en zombie geluiden lijkt heel echt. De gaming engine die wordt gebruikt om laatste van ons te ontwikkelen wordt aangedreven door state of the art technologie;

Zowel Joel en Tess zijn net zo dodelijk als Zombies. Voorzien van geweren en assen. Het centrale thema is dat je moet blijven je zelf onopgemerkt en doden zo veel zombies je kunt om meer leven op aarde te leven. We zullen een update van de laatste van gebruik beoordeling regelmatig.

de laatste van ons

Dit vind je misschien ook leuk...

Laat een antwoord achter