Posljednja of Us pregled – igra Značajke

Mnogi sljedbenici zatražili da napiše kratak zadnji od nas pregleda, To je uzbudljiva akcijska prva osoba pucanje igra. Igra je sve o opstanak.

posljednji od nas pregleda

Zadnji od nas Game Review

Ova igra je opstanak instinkt gdje ste okruženi opasnim zombija diljem. Morate držati se sigurno. Obraniti svoju samouprave u suprotnom ćete biti zombi previše. Grafika i zvukovi u igri su super. Čini se da smo stvarno u igri. Čovječanstvo moralne vrijednosti se mijenjaju. Morate učiniti sve da opstane na planetu. Igrači će biti napadnuti od zombija više puta. Igrači moraju da se bore za njihove živote. Drugi ljudi su inficirane ili mrtav već. Glavni likovi su ratnik i hrabar i jak tinejdžerici.

Značajke u zadnji od nas

Glavni lik u igri je Joel. Čiji je vlastiti članovi obitelji su već mrtvi ili zaražene. On je jedini koji može spasiti svijet sada. Rutina Joela je tvrd i njegovi postupci su brutalni kao i. Oni bi trebali biti poput njega. Uostalom on se mora boriti protiv zombija. Najsmrtonosnijih bića koja jedu sve preostale ljude. on vrata svog srca zapečaćena zatvorena. Igra posljednji od nas je sve o glavnim igračima koji se bore protiv zombija. Ovi igrači nemaju straha i nemaju što izgubiti. Joel imaju vrlo nasilne i brutalne akcije. Stilovi s kojim ubija neprijatelja je vrlo teško.

posljednji od nas igra

Joel ima partnera žena čiji je priroda u vezi s Joel-a. Njezino ime je Tess. Ona je emocionalno u početku. Ona se osjeća malo otpora, a ubijanje zombija. No, ubrzo se može povući okidač s povjerenjem. Jer kao što je već udružio s brutalnim Joel. Posljednji od nas igra već postigla vrlo dobar rang na IGN i GameSpot. Pozadinska glazba i zombi zvukovi izgleda vrlo stvarno. Gaming motor koji se koristi za razvoj posljednji od nas je powered by najnovijom tehnologijom;

Oba Joel i Tess su kao smrtonosna kao zombija. Opremljen puške i sjekire. Glavna tema je morate držati sebe neotkriven i ubiti što više zombija što možete da žive više života na Zemlji. Mi ćemo zadržati ažuriranju posljednji korištenja pregleda redovito.

zadnji od nas

Možda ti se također svidi...

Dopust jedan Odgovor